Partecipa a labarbagia.net

Sei già registrato? Accedi

Password dimenticata? Recuperala

Il 6 gennaio la premiazione a Nuoro di Iscrie una lìtera a sos tres res

Condividi su:

Il 6 gennaio a Nuoro, nella Chiesa di NS del Rosario (quartiere di S. Pietro) si svolgerà la Premiazione del Concorso ISCRIE UNA LÌTERA A SOS TRES RES, edizione 2017, giunto ai 25 anni di vita, anche quest'anno grazie all'aiuto di amiche e emici interessat alla sorte della lingua sarda nella scuola e nella società.
Ringraziamo don Totoli Cossu che ci accoglie con tutti gli onori!
Dopo la Messa, alle h 10.00, alle h 11.00 premieremo le migliori 60 lettere scritte dagli alunni delle scuole elementari sarde, insieme con gli scolari, i  maestri e i familiari.
La novità di quest'anno, di questo anniversario dei 25 anni, è che i premiati passano da 20 a 60 e che dunque il libro delle Lìteras 2017 è composto da tutte le lettere premiate. La seconda novità è che ciascuna lettera premiata riceverà in regalo un rompicato da 100 pezzi (36×48 cm), realizzato appositamente per quest edizione, con l'immagine di quest'anno realizzata da Pia Valentinis.

Su 6.1.2017, in Nùgoro, in sa Crèsia de NS de su Rosàriu (bighinadu de S. Pedru) b'at a èssere sa Premiatzione de su Cuncursu ISCRIE UNA LÌTERA A SOS TRES RES, ed. 2017, arribbadu a su de 25 annos de vida, finas ocannu gràtzias a s'agiudu de amigas e amigos interessados a sa sorte de sa limba sarda in s'iscola e in sa sotziedade*.
Torramus gràtzias a don Totoni Cossu chi nos acasagiat cun totu sos onores!
A pustis de sa Missa, a sas 10.00, a sas h 11.00 amus a premiare sas mègius 60 lìteras iscritas dae sos iscolanos de sas iscolas elementares sardas, paris cun sos iscolanos, sos maistros e familiares.
Sa novidade de ocannu, de custu anniversàriu de sos 25 annos, est chi sos premiados colant dae 20 a 60 e chi duncas su libru de sas Lìteras 2017 est cumpostu de totu sas lìteras premiadas. Sa segunda novidade est cada lìtera premiada at a retzire in donu unu giogu a Incastros de 100 cantos (36×48 cm), fatu a posta pro custa editzione, cun sa figura de ocannu de sos Tres Res pintada dae Pia Valentinis.
Chie si siat podet leare parte a sa tzerimònia de premiatzione.

 

Condividi su:

Seguici su Facebook